Arhiva autorului: Calatorul

#EuroBikeTrip 2016 day 2 :: Savona – Poggio :: live report

E dimineata. Ceasul arata ora 8:20 si eu abia m-am trezit. De fapt Bobo abia m-a trezit. El e treaz de la ora 6:00, iar Vlad de la 8:00. Amandoi au bagajele deja facute si acum stau dupa mine. Nu-i… Continuarea

Publicat în Bicicleta Calatoare, Calatorii pe bicicleta, Calatorii pe sosea, Italia, Sanremo, Savona | Comentarii oprite

#EuroBikeTrip 2016 day 1 live report

Ieri, din toate cele necesare pentru tura, aveam doar o cutie de bicicleta primita de la Biciclop. Aseara am plecat de la munca abia la ora 22:00, apoi am petrecut pana la ora 3:00 montand portbagajul pe bicicleta si trimitand… Continuarea

Publicat în BicicletaCalatoare, Calatorii pe bicicleta, Calatorii pe sosea, EuroBikeTrip2016, Milano, Milano Centrale, avion, eurobiketrip | Comentarii oprite

#InterMeet – Bucurestiul vazut de instagrammeri de la etajul 22 al Intercontinetalului

Vineri, 29 aprilie 2016, impreuna cu @bestiacreata, @kikiliciousss si @catalinapenciu am urcat la etajul 22 al hotelului Intercontinental din Bucuresti pentru o sesiune foto cu instagrammeri. Continuarea

Publicat în Bucuresti, Instagram, InterContinental, fotografie, piata universitatii | Comentarii oprite

Drumul Vinului – Urlati :: Dealuri si Vai

Prima tura pregatitoare pentru #EuroBikeTrip2016 a fost una offroad pe dealurile din jurul orasului Urlati. Sambata, 9 aprilie, am plecat din Bucuresti pe o ploaie torentiala si credeam ca tura noastra va fi o plimbare scurta prin ploaie si noroaie.Spr… Continuarea

Publicat în Calatorii pe bicicleta, Calatorii wild pe bicicleta, Drumul Vinului, Offroad, Prahova, Urlati, bicicleta | Comentarii oprite

Raport de cursa: Duatlhlon la #winterTri

Weekendul trecut Acum 3 weekenduri, sambata, pe 20 februarie, am participat la primul concurs din 2016. #WinterTri 2016, caci asta a fost denumirea oficiala a competitiei, a avut loc in cadrul Complexului Olimpic Sidney 2000 de la Izvorani. Deoarece i… Continuarea

Publicat în Concursuri, Duathlon, alergare, bicicleta, izvrani, triathlon, wintertri | Comentarii oprite

Recunoastere traseu #wintertri 2016 si prima tura de peste 100 km in jurul Bucurestiului din 2016 Continuarea

Publicat în Bucuresti, Calatorii pe bicicleta, Calatorii pe sosea, Izvorani, Trasee de bicicleta in jurul Bucurestiului, bicicleta, concurs, snagov | Comentarii oprite

Primul traseu pe munte in 2016 – Moeciu de Sus – Padina si retur

Ca si in anul precedent, prima tura pe munte in 2016 am facut-o cu fostii colegi de la ContentSpeed. Am ales sa mergem la Cabana Padina fiindca voiam un traseu usor, pe care sa-l cunoastem si pe care il putem parcurge in siguranta si in caza de vreme p… Continuarea

Publicat în Bucegi, Cabana Padina, Calatorii pe munte, Hotel Pestera, Pestera, Refugiul din Saua Strunga, Saua Strunga, Trasee Muntii Bucegi, muntii bucegi, trasee montane | Comentarii oprite

Intoarcerea acasa, Viena – Timisoara pe bicicleta #EuroBikeTrip 2013

In Iulie 2013, impreuna cu Adrian am parcurs pe bicicleta traseul Timisoara – Budapesta – Bratislava – Viena – Timisoara in 8 zile si un pic. In total, peste 1100 km. In acest articol veti gasi povestea drumului de intoarcere. Continuarea

Publicat în Calatorii pe bicicleta, Calatorii pe sosea, Eurobiketrip 2013, bicicleta, eurobiketrip, timisoara | Comentarii oprite

Drumul catre si de la Cabana Malaiesti

In weekendul 19-20 decembrie 2015, impreuna cu gasca din Anotimpul 5 am urcat la Cabana Malaiesti. Fotogalerie in articol… Continuarea

Publicat în Bucegi, Cabana Diham, Cabana Gura Diham, Cabana Malaiesti, Filme, Trasee Muntii Bucegi, muntii bucegi | Comentarii oprite